Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56107
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch yụ công tại Ủy ban nhân dân Quận 7 thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting customer satisfaction with the quality of public services at People’s Committee of District 7, Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thanh Hải
Keywords: Tạp chí Kinh tế - Công nghiệp (Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế - Công nghiệp (Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An) - 2022 - no.29-30 - tr.92-97 - ISSN.0866-8124
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340810
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56107
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv412S29-302022092.pdf763.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.