Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56038
Title: Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng trên mạng xã hội Facebook đối với người tiêu dùng Đà Nẵng = Determinants of Da Nang-based consumers' purchase intention via social networks
Authors: Trần, Thị Lương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.83-86 - ISSN.1859-4972
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340596
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56038
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92022083.pdf620.06 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.