Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56038
Title: Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng trên mạng xã hội Facebook đối với người tiêu dùng Đà Nẵng = Determinants of Da Nang-based consumers' purchase intention via social networks
Authors: Trần, Thị Lương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.83-86 - ISSN.1859-4972
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340596
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56038
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S92022083.pdf620.06 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.