Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55188
Title: Tác động của trải nghiệm khách hàng đến lòng tin, sự hài lòng khách hàng và giá trị thương hiệu: trường hợp mua hàng trực tuyến tại thị trường bán lẻ Thành phố Hồ Chí Minh = The Impact of Customer Experience on Trust, Customer Satisfaction And Brand Equity: Case of Online Shopping in Ho Chi Minh City Retail Market
Authors: Lượng, Văn Quốc
Nguyễn, Thanh Long
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.161 - tr.35-50 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342518
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55188
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1612022035.pdf2.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.