Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130
Title: Chất lượng dịch vụ khuyến mại, sự thỏa mãn và lòng trung thành của người sử dụng ví điện tử tại thành phố Hồ Chí Minh = Promotional Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty of E-wallet Users in Ho Chi Minh City
Authors: Tạ, Văn Thành
Keywords: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.238 - tr.74-84 - ISSN.1859-011X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342449
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv284S2382022074.pdf1.02 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.