Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55074
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm du lịch qua website đại lý du lịch trực tuyến (OTA) tại Việt Nam
Authors: Phùng, Thị Hằng
Mai, Thị Kim Ngân
Bùi, Thị Xuân Hạnh
Trần, Quốc Huy
Lê, Thị Hạnh Quỳnh
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.609 - tr.139-141 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342395
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55074
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6092022139.pdf361.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.