Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55046
Title: Các yếu tố tác động đến ý định mua sắm trực tuyến trên trang thương mại điện tử Shopee của người tiêu dùng tại Thành phố Thủ Đức = Factors Affecting Online Shopping Intention on the Shopee E-Commerce Platform of Consumers in Thu Duc City
Authors: Trần, Văn Đạt
Hồ, Nguyễn Kim Nguyên
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.190-191 - tr.81-95 - ISSN.2615-9813
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342371
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55046
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S190-1912022081.pdf14.92 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.