Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800
Title: Đổi mới quy trình nghiệp vụ kinh doanh để cải thiện sự hài lòng của khách hàng trong hoạt động mua sắm trực tuyến ở Việt Nam = Innovating business processes to improve the satisfaction of customers in online shopping in Vietnam
Authors: Bùi, Quang Trường
Mai, Hải An
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.5 - tr.229-237 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342035
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S52022229.pdf1.14 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.