Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Quang Trường
dc.contributor.authorMai, Hải An
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:31Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342035en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.5 - tr.229-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐổi mới quy trình nghiệp vụ kinh doanh để cải thiện sự hài lòng của khách hàng trong hoạt động mua sắm trực tuyến ở Việt Nam = Innovating business processes to improve the satisfaction of customers in online shopping in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S52022229.pdf
  • Size : 1,14 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.