Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Quang Trường
dc.contributor.authorMai, Hải An
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:31Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342035en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54800-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.5 - tr.229-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐổi mới quy trình nghiệp vụ kinh doanh để cải thiện sự hài lòng của khách hàng trong hoạt động mua sắm trực tuyến ở Việt Nam = Innovating business processes to improve the satisfaction of customers in online shopping in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S52022229.pdf1.14 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.