Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54673
Title: Phát triển dịch vụ hàng hải theo hướng "lấy khách hàng làm trung tâm" ở Công ty Cổ phần Đại lý Hàng hải Việt Nam
Authors: Nguyễn, Bích Thảo
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.609 - tr.63-65 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341864
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54673
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6092022063.pdf374.35 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.