Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54622
Title: Chiến lược xây dựng thương hiệu: trường hợp công ty TNHH Minh Thịnh Phúc sau mua bán và sáp nhập
Authors: Nguyễn, Thị Tươi
Phan, Minh Đức
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.604 - tr.89-91 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341803
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54622
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6042022089.pdf503.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.