Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54622
Title: Chiến lược xây dựng thương hiệu: trường hợp công ty TNHH Minh Thịnh Phúc sau mua bán và sáp nhập
Authors: Nguyễn, Thị Tươi
Phan, Minh Đức
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.604 - tr.89-91 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341803
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54622
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S6042022089.pdf503.57 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.