Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54483
Title: Đánh giá sự hài lòng khách hàng đối với chất lượng dịch vụ thanh toán trực tuyến của Agribank Bình Thuận = Evaluating the satisfaction of customers with Agribank - Binh Thuan Province online payment services
Authors: Phan, Quan Việt
Huỳnh, Tấn Thuận
Đinh, Hoàng Anh Tuấn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.3 - tr.175-181 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341345
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54483
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32022175.pdf917.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.