Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54301
Title: Cảm xúc tích cực của khách hàng cá nhân về chất lượng dịch vụ ngân hàng điện tử = Customers ’positive emotions ofe-banking services
Authors: Ngô, Mai Trang
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tâm lý học - 2022 - no.02 - tr.73 - 83 - ISSN.1859-0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340895
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54301
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S022022073.pdf1.03 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.