Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5406
Title: CONNECTING FORMATIVE ASSESSMENT AND INSTRUCTION BASED ON LEARNING OUTCOMES FOR BLENDED LEARNING MODEL IN HIGHER EDUCATION
Authors: Pham, Duong Thu Hang
Keywords: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục - 2019 - no.12
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300994
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5406
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 47239-1357-149330-1-10-20200401.pdf
  • Size : 537,89 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.