Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54000
Title: Trách nhiệm xã hội doanh nghiệp, niềm tin khách hàng và danh tiếng doanh nghiệp trong bối cảnh dịch bệnh COVID-19: Một nghiên cứu trong ngành công nghiệp ô tô tại thị trường Việt Nam = Corporate social responsibility, customer trust and corporate reputation in the COVID-19 pandemic: Evidence in the car industry in Vietnam market
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo
Nguyễn, Văn Anh
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2645-2657 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339454
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54000
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222645.pdf2.46 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

47
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.