Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53979
Title: Các yếu tố tác động đến hành vi sau khi mua nhà chung cư của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting customers’ post-purchase behavior towards apartments in Ho Chi Minh City
Authors: Phùng, Thanh Bình
Trần, Thị Thanh Na
Hà, Hải Đăng
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2414-2426 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339414
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53979
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222414.pdf1.63 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

22
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.