Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865
Title: Nghiên cứu lý thuyết về các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng mối quan hệ trong bán lẻ trực tuyến ở Việt Nam = Theoretical research on factors affecting relationship quality in online retail in Vietnam
Authors: Bùi, Hồng Quý
Nguyễn, Viết Lâm
Trần, Hữu Cường
Keywords: Những vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Những vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới - 2022 - no.6 - tr.43-51 - ISSN.0868-2984
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351741
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv132S62022043.pdf1.1 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.