Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53652
Title: Chiến lược marketing ứng dụng trí tuệ nhân tạo cho doanh nghiệp Việt Nam
Authors: Vũ, Xuân Trường
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.611 - tr.55-57 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343630
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53652
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6112022055.pdf393.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

133
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.