Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53642
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự tin tưởng và ý định mua hàng trên thiết bị di động tại Việt Nam
Authors: Võ, Lê Quỳnh Lam
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.611 - tr.49-51 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343628
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53642
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6112022049.pdf379.13 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

40
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.