Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52750
Title: Ngành marketing dưới tác động của cuộc cách mạng công nghiệp 4.0 = Marketing industry under the impact of industrial revolution 4.0.
Authors: Nguyễn, Thùy Linh
Keywords: Lý luận chính trị và truyền thông
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Lý luận chính trị và truyền thông - 2022 - no.5 - tr.75-79 - ISSN.1859-1485
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344617
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52750
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv307S52022075.pdf
  • Size : 669,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.