Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thùy Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:20:53Z-
dc.date.available2023-12-26T01:20:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344617en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52750-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesLý luận chính trị và truyền thông - 2022 - no.5 - tr.75-79 - ISSN.1859-1485en
dc.subjectLý luận chính trị và truyền thôngen
dc.titleNgành marketing dưới tác động của cuộc cách mạng công nghiệp 4.0 = Marketing industry under the impact of industrial revolution 4.0.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv307S52022075.pdf
  • Size : 669,96 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.