Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52465
Title: Các yếu tố giá trị thương hiệu ảnh hưởng đến quyết định mua sắm của người tiêu dùng: Trường hợp các siêu thị bán lẻ thương hiệu việt ở Đồng bằng sông Cửu Long = Factors of brand equity affecting the purchase decision: The case of Vietnamese brand retail supermarket in the Mekong Delta
Authors: Trần, Hồng Minh Ngọc
Lưu, Thanh Đức Hải
Keywords: Khoa học (Đại học Cần Thơ)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Cần Thơ) - 2022 - no.4 - tr.263-275 - ISSN.1859-2333
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344198
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52465
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv403V58S4D2022263.pdf621.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

56
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.