Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52465
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Hồng Minh Ngọc
dc.contributor.authorLưu, Thanh Đức Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T01:18:03Z-
dc.date.available2023-12-26T01:18:03Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344198en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52465-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2022 - no.4 - tr.263-275 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleCác yếu tố giá trị thương hiệu ảnh hưởng đến quyết định mua sắm của người tiêu dùng: Trường hợp các siêu thị bán lẻ thương hiệu việt ở Đồng bằng sông Cửu Long = Factors of brand equity affecting the purchase decision: The case of Vietnamese brand retail supermarket in the Mekong Deltaen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv403V58S4D2022263.pdf621.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

56
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.