Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52306
Title: Tác động của các chiến lược tiếp thị mối quan hệ đối với tài sản thương hiệu siêu thị tại Thành phố Hồ Chí Minh = The effect of relationship marketing strategies on supermarket brand equity in Ho Chi Minh city
Authors: Nguyễn, Văn Sĩ
Võ, Duy Minh
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.70 - tr.11-26 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343513
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52306
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V70S42022011.pdf960.11 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.