Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52306
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Sĩ
dc.contributor.authorVõ, Duy Minh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:14Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343513en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52306-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.70 - tr.11-26 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTác động của các chiến lược tiếp thị mối quan hệ đối với tài sản thương hiệu siêu thị tại Thành phố Hồ Chí Minh = The effect of relationship marketing strategies on supermarket brand equity in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V70S42022011.pdf960.11 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.