Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52226
Title: Quan điểm dạy học phân hoá: Đặc trưng và ngộ nhận = Differentiated instruction approach: characteristics and misconceptions
Authors: Phan, Nguyễn Trà Giang
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-01 - tr.13-20 - ISSN.2354-1091
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343136
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52226
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S012022013.pdf368.23 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.