Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52226
Title: Quan điểm dạy học phân hoá: Đặc trưng và ngộ nhận = Differentiated instruction approach: characteristics and misconceptions
Authors: Phan, Nguyễn Trà Giang
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-01 - tr.13-20 - ISSN.2354-1091
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343136
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52226
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S012022013.pdf368.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.