Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thơm
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:29Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342726en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52149-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.349-355 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleHoàn thiện hoạt động nhận tiền gửi của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Hàng hài Việt Nam - Chi nhánh thành phố Hồ Chí Minh - Phòng Giao dịch Thủ Đức = Improving the capital mobilization from individual customers at MSB - Ho Chi Minh City Branch - Thu Duc Transaction Officeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62022349.pdf
  • Size : 930,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.