Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52149
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Quan Việt
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thơm
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:29Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342726en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52149-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.349-355 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleHoàn thiện hoạt động nhận tiền gửi của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Hàng hài Việt Nam - Chi nhánh thành phố Hồ Chí Minh - Phòng Giao dịch Thủ Đức = Improving the capital mobilization from individual customers at MSB - Ho Chi Minh City Branch - Thu Duc Transaction Officeen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62022349.pdf930.3 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

38
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.