Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964
Title: Chất lượng dịch vụ sau bán hàng và sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu tại HEAD Thịnh Xuyến 2 thuộc Công ty TNHH Thịnh Xuyến = After-sales service quality and customer satisfaction: The case study of HEAD Thinh Xuyen 2 of Thinh Xuyen Co., Ltd
Authors: Lê, Xuân Hà Khánh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.229-231 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346071
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022229.pdf562.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.