Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Xuân Hà Khánh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:53Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.229-231 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleChất lượng dịch vụ sau bán hàng và sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu tại HEAD Thịnh Xuyến 2 thuộc Công ty TNHH Thịnh Xuyến = After-sales service quality and customer satisfaction: The case study of HEAD Thinh Xuyen 2 of Thinh Xuyen Co., Ltden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022229.pdf
  • Size : 562,15 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.