Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Xuân Hà Khánh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:53Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346071en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51964-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.229-231 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleChất lượng dịch vụ sau bán hàng và sự hài lòng của khách hàng: Nghiên cứu tại HEAD Thịnh Xuyến 2 thuộc Công ty TNHH Thịnh Xuyến = After-sales service quality and customer satisfaction: The case study of HEAD Thinh Xuyen 2 of Thinh Xuyen Co., Ltden
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022229.pdf562.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.