Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51952
Title: Ảnh hưởng của các trang mạng xã hội đến quyết định mua sắm sản phẩm quần áo của giới trẻ = The influence of social networking sites on young people’s decision to purchase clothes
Authors: Nguyễn, Bảo Ngọc
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.176-179 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346058
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51952
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022176.pdf
  • Size : 734,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.