Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Huy
dc.contributor.authorTrương, Công Thiện
dc.contributor.authorĐỗ, Thùy Như
dc.contributor.authorLê, Quốc Hội
dc.contributor.authorPhan, Thị Phú Quyến
dc.contributor.authorPhạm, Tấn Nhật
dc.contributor.authorPhan, Hoàng Long
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:28Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345798en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51873-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.298 - tr.55-64 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của động cơ, cơ hội và năng lực xử lý thông tin trên mạng xã hội đối với dự định lựa chọn khách sạn xanh tại thành phố Đà Nẵng = Impact of motivation, opportunity and ability in the social media on the intention to stay at green hotels in Da Nangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2982022055.pdf
  • Size : 1,34 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.