Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51574
Title: Nghiên cứu về phát triển thương hiệu các sản phẩm chỉ dẫn địa lý thông qua mạng xã hội = Joint research on brand development of geographical indication products through social networks
Authors: Nguyễn, Thị Vân Quỳnh
Keywords: Tạp chí Tài Chính
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Tài Chính - 2022 - no.779 - tr.158-162 - ISSN.2615-8973
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343284
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51574
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv133S7792022158.pdf760.1 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

23
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.