Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51372
Title: Nâng cao chất lượng tín dụng bằng chấm điểm khách hàng tại Ngân hàng Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn chi nhánh huyện Mường Ảng, Điện Biên = Enhancing the credit service quality via customer scoring at Muong Ang branch (Điện Biên) of agribank
Authors: Phạm, Quốc Chiến
Nguyễn, ThịThúy Quỳnh
Keywords: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc) - 2022 - no.25 - tr.31-36 - ISSN.2354-1091
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342673
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51372
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv46S252022031.pdf690.47 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.