Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48389
Title: Đo lường giá trị thương hiệu địa phương dưới góc nhìn của khách du lịch: trường hợp nghiên cứu tỉnh Vĩnh Long
Authors: Nguyễn, Văn Hiến
Nguyễn, Thị Hồng Nguyệt
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.3 - tr.102-113 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320794
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48389
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
1859-3690V63S32021102.pdf4.43 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.