Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47996
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm trực tuyến trên trang thương mại điện tử Shopee của người tiêu dùng tại Tp. Hà Nội
Authors: Trần, Huy Đức
Phạm, Quốc Công
Nguyễn, Thị Huyền
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.12 - tr.113-116 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320337
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47996
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122021113.pdf264.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.