Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47800
Title: Phát triển hình ảnh thương hiệu trường đại học trong nhận thức của sinh viên và nhà tuyển dụng
Authors: Trần, Thị Ái Cẩm
Đỗ, Thùy Trinh
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.1598-1610 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321298
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47800
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V5S320211598.pdf1.77 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

49
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.