Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47272
Title: Tác động của truyền thông marketing đến tín nhiệm của khách hàng vùng Đồng bằng sông Cửu Long đối với sản phẩm OCOP
Authors: Nguyễn, Thị Diễm Hằng
Trịnh, Phước Nguyên
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Quản trị kinh doanh (Đại học Kinh tế và Quản trị kinh doanh - Đại học Thái Nguyên)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Quản trị kinh doanh (Đại học Kinh tế và Quản trị kinh doanh - Đại học Thái Nguyên) - 2021 - no.16 - tr.31-40 - ISSN.2525-2569
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318658
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47272
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv477S162021031.pdf561.48 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.