Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47244
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Văn Phùng
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Đoan Khôi
dc.date.accessioned2023-12-15T02:08:19Z-
dc.date.available2023-12-15T02:08:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315119en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47244-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.3 - tr.111-114 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hình ảnh điểm đến du lịch Phú Quốc = Determinants of the image of Phu Quoc tourist destinationen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S32021111.pdf5.07 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.