Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45894
Title: Giải pháp hoàn thiện hoạt động quản trị quan hệ khách hàng cá nhân vay vốn tại Agribank Thanh Hóa
Authors: Nguyễn, Đức Việt
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.14 - tr.83 - 86 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321474
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45894
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S142021083.pdf
  • Size : 2,56 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.