Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Khôi
dc.contributor.authorAn, Thị Hoài Thu Anh
dc.contributor.authorĐặng, Việt Phúc
dc.date.accessioned2023-12-15T01:38:07Z-
dc.date.available2023-12-15T01:38:07Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322941en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45709-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giao thông vận tải - 2021 - no.2 - tr.552-564 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectKhoa học Giao thông vận tảien
dc.titlePhương pháp tối ưu vị trí và dung lượng bộ nghịch lưu trong hệ thống cung cấp điện kéo đường sắt đô thị = AN OPTIMIZING METHOD OF INVERTER LOCATION AND CAPACITY ON THE URBAN RAIL POWER SUPPLY SYSTEMen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv287V72S52021552.pdf
  • Size : 525,74 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.