Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44617
Title: Tác động của đại sứ thương hiệu lên đến ý định mua của khách hàng tại thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Nguyễn, Quốc Cường
Võ, Thị Xuân Quỳnh
Nguyễn, Anh Phúc
Keywords: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và công nghệ - Trường Đại học Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2021 - no.02 - tr.120-132 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321109
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44617
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V50S022021120.pdf520.87 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.