Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42498
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua thịt heo thảo mộc của người tiêu dùng tại TP. Hồ Chí Minh
Authors: Nguyễn, Minh Tuấn
Nguyễn, Thế Sỹ Quý
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.145 - 148 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325717
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42498
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021145.pdf742.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.