Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42494
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến Ý định mua hàng trên mạng xã hội đối với các sản phẩm thời trang Gen Z của khách hàng TP. cần Thơ
Authors: Hồ, Minh Thư
Nguyễn, Thị Thu Uyên
Lâm, Thị Ngọc Ánh
Huỳnh, Thị Quế Anh
Nguyễn, Ngọc Hân
Trương, Minh Khoa
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.127 - 131 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325713
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42494
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021127.pdf804.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.