Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42475
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn quán cà phê mang thương hiệu của Việt Nam của giới trẻ ở TP. Hồ Chí Minh
Authors: Phạm, Hùng Cường
Nguyễn, Thị Khánh Linh
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.82 - 86 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325701
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42475
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S242021082.pdf832.65 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

60
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.