Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42468
Title: Vai trò của quản trị quan hệ khách hàng đối với lợi thế cạnh tranh của các ngân hàng trên địa bàn TP. Hồ Chí Minh
Authors: Lê, Minh Trường
Ngô, Giang Thy
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.44 - 47 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325684
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42468
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021044.pdf787.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

13
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.