Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42462
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng Big Data của các doanh nghiệp dịch vụ Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hằng
Đinh, Quốc Bảo
Keywords: Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.20 - 23 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325675
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42462
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S242021020.pdf805.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

29
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.