Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hằng
dc.contributor.authorĐinh, Quốc Bảo
dc.date.accessioned2023-12-15T01:00:02Z-
dc.date.available2023-12-15T01:00:02Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325675en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/42462-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế và Dự báo - 2021 - no.24 - tr.20 - 23 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectKinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng Big Data của các doanh nghiệp dịch vụ Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S242021020.pdf
  • Size : 805,34 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.