Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40069
Title: Chất lượng dịch vụ và hành vi khách hàng: Trường hợp MyTV của VNPT tỉnh Tiền Giang = Service quality and customer behavior: The case study of MyTV of VNPT in Tien Giang province
Authors: Cao, Minh Trí
Lê, Thị Thanh Kiều
Keywords: Khoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.14 - tr.55-66 - ISSN.2615-9686
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=314804
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/40069
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv414S142021055.pdf12.95 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.