Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39783
Title: Các yếu tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ viễn thông di động của Viettel Quảng Trị: kiểm định bằng mô hình PLS - SEM = Determinants of customer satisfaction for Viettel’s mobile services in Quang Tri province: an estimation with the PLS – SEM model
Authors: Nguyễn, Minh Lợi
Dương, Bá Vũ Thi
Keywords: Quản lý và Kinh tế quốc tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Quản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.135 - tr.90-104 - ISSN.2615-9818
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315588
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39783
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv124S1352021090.pdf497.51 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

16
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.