Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Lợi
dc.contributor.authorDương, Bá Vũ Thi
dc.date.accessioned2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.available2023-12-14T08:55:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315588en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39783-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuản lý và Kinh tế quốc tế - 2021 - no.135 - tr.90-104 - ISSN.2615-9818en
dc.subjectQuản lý và Kinh tế quốc tếen
dc.titleCác yếu tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ viễn thông di động của Viettel Quảng Trị: kiểm định bằng mô hình PLS - SEM = Determinants of customer satisfaction for Viettel’s mobile services in Quang Tri province: an estimation with the PLS – SEM modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv124S1352021090.pdf
  • Size : 497,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.